Un libro interesante de Manuel Herce : "Sobre a mobilidade na cidade"
Postado por Saúde e Liberdade ! às 00:23
Este libro é á vez un manual para os que exercen a súa profesión no campo do transporte e da mobilidade urbana, e unha obra de reflexión para quen se interrogan acerca dos problemas actuais das cidades.
O autor propón un novo modelo de atención ás distintas necesidades de relación dos cidadáns; aposta firmemente polo transporte colectivo, na certeza de que cada modo ten uns requirimentos de demanda e distancia de desprazamento que obrigan a confiar na intermodalidad como resposta; e anima a proseguir na tarefa iniciada por moitos Concellos de rescatar o espazo público urbano para o desprazamento a pé ou en bicicleta, menos contaminante, máis saudable e mais adecuado ás carencias de enerxía que ameazan ao planeta.
Pero, xunto á necesidade que preconiza de limitar a utilización do automóbil privado na cidade, o autor recorda, igualmente, que este modo de transporte ha de desempeñar aínda un papel importante na satisfacción do dereito á conexión que teñen os cidadáns que viven nas periferias dispersas das cidades, nas que non é fácil nin útil un sistema de transporte colectivo.
Subxace no texto a preocupación polos problemas ambientais, pero o autor antepón á súa resolución a preocupación pola equidad social. É este último aspecto o que fai deste libro unha obra de reflexión que alerta sobre o feito de que, nun contexto de crise, non son xustas algunhas medidas que poden marxinar a amplas capas da poboación.
Como sinala Gabriel Dupuy no seu prólogo, Manuel Herce elixiu un enfoque no que a aposta política resulta esencial: a mobilidade entendida como un dereito. (?) este libro recorda con acerto, pero con forza, as virtudes dun pragmatismo inspirado na preocupación polo ben común.
Fonte: engebook.com
Indice dá obra:
O Autor:
Manuel Herce Vallejo
Doutor Enxeñeiro de Camiños, Canles e Portos
Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori
UPC. Universitat Politècnica de Catalunya.
Produción Científica
Os traballos publicados
_____________________
O autor propón un novo modelo de atención ás distintas necesidades de relación dos cidadáns; aposta firmemente polo transporte colectivo, na certeza de que cada modo ten uns requirimentos de demanda e distancia de desprazamento que obrigan a confiar na intermodalidad como resposta; e anima a proseguir na tarefa iniciada por moitos Concellos de rescatar o espazo público urbano para o desprazamento a pé ou en bicicleta, menos contaminante, máis saudable e mais adecuado ás carencias de enerxía que ameazan ao planeta.
Pero, xunto á necesidade que preconiza de limitar a utilización do automóbil privado na cidade, o autor recorda, igualmente, que este modo de transporte ha de desempeñar aínda un papel importante na satisfacción do dereito á conexión que teñen os cidadáns que viven nas periferias dispersas das cidades, nas que non é fácil nin útil un sistema de transporte colectivo.
Subxace no texto a preocupación polos problemas ambientais, pero o autor antepón á súa resolución a preocupación pola equidad social. É este último aspecto o que fai deste libro unha obra de reflexión que alerta sobre o feito de que, nun contexto de crise, non son xustas algunhas medidas que poden marxinar a amplas capas da poboación.
Como sinala Gabriel Dupuy no seu prólogo, Manuel Herce elixiu un enfoque no que a aposta política resulta esencial: a mobilidade entendida como un dereito. (?) este libro recorda con acerto, pero con forza, as virtudes dun pragmatismo inspirado na preocupación polo ben común.
Fonte: engebook.com
Indice dá obra:
- Prólogo
- Prefacio
- O dereito á mobilidade: requirimentos da sociedade actual
- O estudo da demanda: necesidades por grupos de poboación
- A planificación do transporte urbano: enfoques conceptuais
- Os modelos de demanda: obsolescencia e críticas dos seus métodos
- A planificación da mobilidade: ferramentas dun enfoque alternativo
- Os plans de mobilidade urbana: o marco para unha nova estratexia
- A eficacia social do automóbil: medidas para o seu uso racional
- O reto do transporte colectivo: melloras na súa oferta como ferramenta
- Os desprazamentos non motorizados: necesidade de adaptar o espazo público
- A distribución de mercancías: a súa crecente ocupación da rúa
- Epílogo
- Bibliografía
O Autor:
Manuel Herce Vallejo
Doutor Enxeñeiro de Camiños, Canles e Portos
Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori
UPC. Universitat Politècnica de Catalunya.
Produción Científica
Os traballos publicados
_____________________
0 comentários:
Subscribe to:
Postar comentários (Atom)